Alla inlägg under juni 2009

Av Daniela Tjarnas - 26 juni 2009 13:55

idag när jag vaknade, fick jag höra av pappa att Michael Jackson var död,

jag gjorde i ordning frukost och kollade på tv, på MTV är det massor av minnes saker, reklamer och på ''M is for music'' så spelades massor av låtar av MJ.

Jag blev inte direkt förvånad över att han har dött, efter allt som han har gjort på sig sjävl, men endå, man blir lite förvånad, jag gillar hans musik, men jag tänker på alla dom som älskar honom!

och hur dom samlades utanför sjukhuset som han låg död, och sörjde.

det var juh flera hundra!

 jag tänker oxo på en av mina kompisar som älskar honom, oh lyssnar på honom, jag tänker på dej <3


ett av mina livsmål dog alltså inatt, att jag någonsin skulle få se MJ live sket sig totalt.

haha.


kolla bara på bilden! visst ser han underbar ut? att man faktist kunnar vanställa sig så mycket, men endå vara så fantastisk! han röst är juh enastående!

det var inte utsidan som lockade till sig folk att lyssna på honom, utan hans röst!

att ha gått från, ett så pass normalt barn, till en skandal kung...

men jag, kommer alltid att minnas honom, som kungen av pop!<3


Bajs&GrönaFjärtar

Av Daniela Tjarnas - 22 juni 2009 23:19

Har inte haft tillgång te någon dator så har inte kunat skriva!

Julian har häckat framför datorn och spelat sitt nya online spel som heter ''Requiem''!

precis som en tysk film/bok! vill så  gärna se den, men ingen låna film sak har den! ahaha

pluss att jag inte orkat komma upp ur sängen, haha, det fula vädret gjorde sa att jag inte ens pallade att krypa ut ur rummet!


men julian lyckades få upp mig på midsommar dagen, och vi åkte till telberg, holen, och kollade på när dom skulle resa majstången, och det tog bara en stund, och sedan åkte vi runt och letade efter någonstans att äta, men det var fullt överallt i Telberg så vi åkte till lexand och käkade en underbar lunch..middag..kvällsmat?


och det var en jääte söt servitör, FET! kunde inte slita blicken ifrån honom! haha

julian höll på att dö när dom kom in med revbenspjället, oj oj tror att jag aldrig har sett någon äta på det sättet som jag såg honom äta! snacka om bestående men! BLÄ!


blev jätte trött på hemvägen så jag låg och typ halvsov, men julian frågade om vi skulle hyra film, och så som jag är, så kunde jag juh inte tacka nej, så vi åkte ner med hela familjen i baksätet, till hemmakväll, och stod i minst 20 minuter och valde film, vilket blev ''The day of the dead'' (Jippie! snart har jag sett alla ''Dead'' filmer!)

''Resident Evil'' (någo animerat skit)

och ''screamers'' (helt okay, menVÄLDIGT konstig)


vi såg the day of the dead och resident evil, men jag var alldeless för trött att se den sista så vi bestämde oss för att se den andra på morgonen därpå!


i söndags sä spelade jag basket med Tvillingarna och sofia (Hurray! jag van med typ 40 poäng..TYP)

och så spelade vi mingolf! jag sög SÅ mycket att killen som lånade ut klubborna började asgarva! haha

förlorade på kuppen oxo hahah!


sedan kom tara, och tara och sofia åkte hem te sofia medans jag följde med tvillingarna hem, för att spela ps3! hahaha, fett med skojs!


sedan åkte vi alla hem te sofia, och vi hade en skit rolig kväll hemma hos henne!

trevligt trevligt...

aja skall slagga snart!

 hej hej


Bajs&Grönafjärtar!

Av Daniela Tjarnas - 14 juni 2009 19:15

japp, har inte skrivigt på några dagar nu!

srörsta andledningen är nog att jag bara inte orkar msa mig opp ur sängen och sätta mig vid cp datorn...

det var varit så unkert väder nu, så jag palllar ingenting....

jävla er som har sagt att det skulle bli fint väder!! Grr.

blä, alla har försökt att få mig upp, men utan resultat, hahah, så har setat och gäckat framför datorn idag.


igår så bar mamma jag och pappa opp te onoff och skulle leta mobil eftersom min andra pajjade (skyldig)

och så då skulle vi köpa en billig mobil, och den kosstade 1599 kronor.

och så helt plöttlsigt, med  försäkring och minneskort, blev över 2000.

och så efter vi hade köpt mobilen så pekade mamma på mig och sade " JÄDRA dig om du har sönder denhära mobilen Daniela!!!"

och så 5 minuter efter det kallade hon mig ''Julian''.

tss.

älskar min nya mobil! den är skit snygg med tangentbord och sånt,,,, och det bästa,,,, den har en stor skärm!! (MUMS) älskar stora skärmar...


så har lekt med den hur länge om helst nu, juste våran granne Kim tog studenten i fredags,

GRATTIS!

hoppas att du får det bra, när du nu komma klara dig själv, och när du skall läsa filifosi.... eller hur det nu stavas..


aja orka... skall lägga mig framför tv en stund....


Bajs&Grona fjärtar!

Av Daniela Tjarnas - 12 juni 2009 21:54

haha, idag hade vi skol avslutning, jag fick mina betyg och det blev, 180 poäng, alltså jag kommer in på min linje! jippie!

just nu så är jag hemma hos sofia med pontus och simon, och sofia!

fett skojs, hinner inte skriva så mycket mera för nu skall vi ha SKOJ!  ( inget snusikt menat!)


Bajs&Gröna fjärtar!

Av Daniela Tjarnas - 7 juni 2009 00:49

ja, det var juh falu kalaset i häljen, så jag och Elin passade på att smyga ner och kolla runt, men vi åkte dock inga karuseller, det gjorde vi på söndagen ( alltså var det en lördag vi var på stan )

vi åkte ner kl 7 och kollade på rix FM saken.

efter en stund så träffade vi på Sofia och Ellinore mitt i trängseln, så vi på 4 pers försökte tränga oss igenom folkmassan, för att Elin ville stå så långt fram som möjligt.

och så kom juh höjd punkten då dom kastar ut t-shirtar, och då fick juh såklart lilla Elin spratt, och började jaga alla tröjjor som blev utslängda, men hon fick ingen, hon blev så ledsen över det.

och så hände det oxo att dom kastade ut skivor, och sp hamnade det en framför Elin, men någon anna fick tag i den före henne, men so tur så fick jag tag i en, så hon blev skita mega glad över det iallafall.

 men då, helt plöttsligt så kasstar dom ut en bad boll, och DÅ! började hon sukta efter den som en skållad råtta! jätte kul att kolla på, men hon fick inte tag i den dock! (hon är så knäpp!)


på söndagen så hade jag konstig nog låvat Elin att jag skulle åka två karuseller, och då fick jag juh lov att göra det oxo, vi åkte några saker som åkte runt runt typ, jag trodde att jag skulle dö eftersom jag inte har åkt liknande karuseller sedan jag gick i 6an, men den var helt okej tillochmed ganska tråkig!

var dock lite snurrig efter den.

och sedan var vi lite ''hmm'' när det gälde en liknande, fast som snurrade i luften och typ runt!

och en som snurrade runt, och typ liknande vikingabåten. fast man satt i en ring, jag höll på att skita på mig! fyfan aldrig aldrig IGEN!

kommer speciellt ihåg vad Elin skrek oppe i luften:

'' jag föder häldre barn änn att åker denhära!!''

ha ha..


vi oxo tänkt att vi skulle gå på bio, Terminator Salvation, men ingen av oss hade sett dom första två... eller 3, så vi övervägde att kolla på Natt på musieumet 2, så vi skulle gå ner te hemköp och köpa jordubbar, och sp blev vi så trötta att vi bestämde oss för att hyra film och sedan gå hem te Elin och kolla på den istället.

vi hyrde Wild Child, med Emma roberts, den var inte så jätte bra, den var världens fjortis film, och så hyrde vi Quarentine, FETT BRA! fast den är inte för svagsinta, eller någon som gillar zombie filmer! underbar! 5 strumpor av 5!

fast nu skall jag sussa...


Bajs&Gröna fjärtar!



Av Daniela Tjarnas - 3 juni 2009 17:32

kanske lite vulgärt, men den är rolig!


Erik satt på busshålls platsen när en nunna kom fram och sa

- jag komma dö om en vecka, men jag vill ha sex före jag dör.

men mannen får ej vara gift och det måste vara analsex för jag måste vara oskuld.

- jag kan se sex med dig sa Erik till nunnan

så Erik och nunnan gick till den närmaste busken och hade anal sex.

efter akten sa Erik

-förlåt jag ljög jag är gift och har två barn

det gör inget sa nunnan

jag ljög också jag heter åke och jag kör lastbil!

Av Daniela Tjarnas - 3 juni 2009 17:19

idag var det en ganska bra dag, eller jovars helt okey.

jag fick bara mega damp på en i klassen när han höll på att dryga sig igenom att röra mig och blää...

jag fick nydligen oxo veta att jag har fått MVG i bild, jippie!!

och förhoppingsvis oxo ett betyg i matte!


på jumpan spelade jah basket, men efter att ha käkat mig mätt på köttpaj så orkade jag nästan inte flytta mig, men jag har blivit bättre på att träffa bollen i korgen =)


efter skolan skulle jag och Elin gå på stan, me hon segade sig väldigt, otroligt mycket för att CYKLA ifrån stan till stan!

blää..

men vi sprang runt och skulle leta bikini, och underkläder och sånt, men det gick segt.

men efter kanske 2 timmar så hittade vi en bikini som jag nu komma leva med i sommar...

+ att hon äcklade mig igenom att käka PLOPP med äckel lakrits, BLÄ!

höll på att kräkas men jag höll mig. =)


kom hem och märkte att min broder har ändrat lösen på sin andvändare på datorn, så får lov att sitta på mammas och pappas sida, men försej, allting är mycket snabbare där änn på julians sida iallafall.

nu skall jag sticka ut och stuka foten, så att jag slipper vara med på jumpan, önska mig lycka till! (skämt åsido alltså)

bajs&Gröna fjärtar!


Av Daniela Tjarnas - 1 juni 2009 20:08

hellre en rövare i polen

änn en polare i röven!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards