Direktlänk till inlägg 12 september 2009

helg..

Av Daniela Tjarnas - 12 september 2009 15:27

  

japp.. just nu är julian i uppsala så tänkte passa på att sitta och störa mig vid datorn då ( ska skriva min uppsatsom rasism och typ om komplex ) skolan hitills är typ feting kul ... eller jo nästan :S ja går iaf äntligen i samma klass som Elin .. och Sofia oxo för den delen.. och dom andra! Vi ska ha nå skit prov på musik! omg vem vill ha prov på musik igentligen? musik ska vara musik, sitta o spela dåligt på en gitarr eller göra någon döv eller förstöra förstärkarna.. inte skriva om vad dur och moll är.. ( by the whay; Dur = hård ton och moll = mjuk ton ) jag svär! när dom här tre åren på OP är slut kommer jag vara smartare änn ... joakim vonanka..nej men ja tror ja komma vara liiiite smartare änn vad jag redan är...eller något...skit it! ha! vi fick mata varandra i veckan! jag var med sofa och vi stimma som fan! hon knep igen munne och ville inte äta så då kom jag med ; ABOOBOO det är lättsmält!

och så fick jag beröm av min lärare! ha! nästa steg; lärarens kelgris ..( NOT) chansen att ja skulle vara det är nog.. på att ja skulle få en ...orangutang i huvudet..! lärarna typ kollar ner på mig..faktiskt! jag e så kort! och jatyp glömmer deras namn, jag kallar min jumpa lärare för Gun..fast han heter Gunnar.. :P lättare o skrika lixom... ja och tjejerna var oxo nere i gymmet och tränade i typ 45 minuter eller något, ja sprang 1 km och var å trött att jag snubbla av spring bandet! aj? och ja rodde typ 2 km.. wehee.. men.. ska kolla på tv. mina ögon är grus och typ öken.. tappat bort mina cOola glasögon så kisar hela tiden typ..

Bajs&GrönaFjärtar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniela Tjarnas - 11 november 2009 16:17

baha, jag läste ett as roligt skämt på rasten idag, o vara bara tvuuungen o skriva den här ;D   En man ~45 med invandrarbakgrund sitter med en bankman ~30 och diskuterar sina lån.Mannen: Men, är jag oskuld nu?Bankmannen: Det vet jag ingenting om,...

Av Daniela Tjarnas - 2 november 2009 17:52

skönt vare! vet inte varför med de var en liiiiten befrielse att komma tbx te skolan^^ ha alla samlade i ett igen, och utan tvekan, jag valde rätt linje, svårt som attan men ja klarar nog det ;) dom hade bytt platts på två lektioner så det blev fett ...

Av Daniela Tjarnas - 1 november 2009 21:56

urk,suck, bah, vilken ruulig dag de har varit idag, sov as länge ( 15 ), så sköönt att man fick sova utan massor av skratt och fnitter^^ inge illat menat ;D tjej kvällen gick susen och jag bosatte mig i soffan bladn godiset och läsken fanns :> bra...

Av Daniela Tjarnas - 30 oktober 2009 13:54

haah, jag skulle bevisa för en kill-kompis att det är bättre o vara tjej, med en lista ifrån bdb :   vi kom av titanic först - för man måste låta er gå på först? damerna först.   vi lider inte av för tidiga utlösningar - ni är tröga?   vi...

lov

Av Daniela Tjarnas - 29 oktober 2009 23:30


   aaaah! nu är det lov, eller det har varit det ett tag, men det är fortfarande, har massor av läxor som man ska göra men har inte orkat ta nån tid till att göra det, jälva OP! tur för sofia och elin att ni går där :D apropå dem, ja längtar tills ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards