Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

R.I.P

Av Daniela Tjarnas - 26 juni 2009 13:55

idag när jag vaknade, fick jag höra av pappa att Michael Jackson var död,

jag gjorde i ordning frukost och kollade på tv, på MTV är det massor av minnes saker, reklamer och på ''M is for music'' så spelades massor av låtar av MJ.

Jag blev inte direkt förvånad över att han har dött, efter allt som han har gjort på sig sjävl, men endå, man blir lite förvånad, jag gillar hans musik, men jag tänker på alla dom som älskar honom!

och hur dom samlades utanför sjukhuset som han låg död, och sörjde.

det var juh flera hundra!

 jag tänker oxo på en av mina kompisar som älskar honom, oh lyssnar på honom, jag tänker på dej <3


ett av mina livsmål dog alltså inatt, att jag någonsin skulle få se MJ live sket sig totalt.

haha.


kolla bara på bilden! visst ser han underbar ut? att man faktist kunnar vanställa sig så mycket, men endå vara så fantastisk! han röst är juh enastående!

det var inte utsidan som lockade till sig folk att lyssna på honom, utan hans röst!

att ha gått från, ett så pass normalt barn, till en skandal kung...

men jag, kommer alltid att minnas honom, som kungen av pop!<3


Bajs&GrönaFjärtar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniela Tjarnas - 11 november 2009 16:17

baha, jag läste ett as roligt skämt på rasten idag, o vara bara tvuuungen o skriva den här ;D   En man ~45 med invandrarbakgrund sitter med en bankman ~30 och diskuterar sina lån.Mannen: Men, är jag oskuld nu?Bankmannen: Det vet jag ingenting om,...

Av Daniela Tjarnas - 2 november 2009 17:52

skönt vare! vet inte varför med de var en liiiiten befrielse att komma tbx te skolan^^ ha alla samlade i ett igen, och utan tvekan, jag valde rätt linje, svårt som attan men ja klarar nog det ;) dom hade bytt platts på två lektioner så det blev fett ...

Av Daniela Tjarnas - 1 november 2009 21:56

urk,suck, bah, vilken ruulig dag de har varit idag, sov as länge ( 15 ), så sköönt att man fick sova utan massor av skratt och fnitter^^ inge illat menat ;D tjej kvällen gick susen och jag bosatte mig i soffan bladn godiset och läsken fanns :> bra...

Av Daniela Tjarnas - 30 oktober 2009 13:54

haah, jag skulle bevisa för en kill-kompis att det är bättre o vara tjej, med en lista ifrån bdb :   vi kom av titanic först - för man måste låta er gå på först? damerna först.   vi lider inte av för tidiga utlösningar - ni är tröga?   vi...

lov

Av Daniela Tjarnas - 29 oktober 2009 23:30


   aaaah! nu är det lov, eller det har varit det ett tag, men det är fortfarande, har massor av läxor som man ska göra men har inte orkat ta nån tid till att göra det, jälva OP! tur för sofia och elin att ni går där :D apropå dem, ja längtar tills ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards