Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Mini träff

Av Daniela Tjarnas - 18 juli 2009 00:23

idag så bjöd jag in några personer till att bada,( pontus, markus, simon och sofia ) och äta  och spela spel, basta och sånt, dom kom runt kl 3, och så drog vi opp och badade i krondiket, för det var tull på liltorpet, haha.

men vi drog då och badade på krondiket.

dom försökte att slänga omkring mig som en trasdocka, men jag överlevde, sedan stack vi hem te mig och bastade, vi hade ne tävling om vem som kunde vara i bastun längst, och Markus vann, vi andra förlorade! haha

och så tog vi en dusch och så åt vi, grillat med potatis sallad! MUMS


och så efter det spelade vi monopol, men vi hann inte klart, eftersom Markus skulle hem.

så då skjutsade Pontus ner han ner te slussen.

och medans han skjutsade ner Markus te slussen så satt vi och pratade, fett skojs.


när han kom tillbaka så skrämde vi sofia genom ¨Peteranswers.com¨

som faktiskt är riktigt! tror man på det så är det sant!

tro mej han visste allt om mig! fett

sedan åkte dom hem,  och så tog jag en svalkande dusch, och så satte jag mig vid datorn, och bloggade, hihih.

skall slagga nu,


Bajs&GrönaFjärtar

 
 
Sofia

Sofia

19 juli 2009 19:20

Egentligen så vann jag. För jag hade suttit en stund i bastun redan när Markus kom in. :P Tidsmässigt vann jag, men han gick ur sist. Hihi.

http://sofiaholm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniela Tjarnas - 11 november 2009 16:17

baha, jag läste ett as roligt skämt på rasten idag, o vara bara tvuuungen o skriva den här ;D   En man ~45 med invandrarbakgrund sitter med en bankman ~30 och diskuterar sina lån.Mannen: Men, är jag oskuld nu?Bankmannen: Det vet jag ingenting om,...

Av Daniela Tjarnas - 2 november 2009 17:52

skönt vare! vet inte varför med de var en liiiiten befrielse att komma tbx te skolan^^ ha alla samlade i ett igen, och utan tvekan, jag valde rätt linje, svårt som attan men ja klarar nog det ;) dom hade bytt platts på två lektioner så det blev fett ...

Av Daniela Tjarnas - 1 november 2009 21:56

urk,suck, bah, vilken ruulig dag de har varit idag, sov as länge ( 15 ), så sköönt att man fick sova utan massor av skratt och fnitter^^ inge illat menat ;D tjej kvällen gick susen och jag bosatte mig i soffan bladn godiset och läsken fanns :> bra...

Av Daniela Tjarnas - 30 oktober 2009 13:54

haah, jag skulle bevisa för en kill-kompis att det är bättre o vara tjej, med en lista ifrån bdb :   vi kom av titanic först - för man måste låta er gå på först? damerna först.   vi lider inte av för tidiga utlösningar - ni är tröga?   vi...

lov

Av Daniela Tjarnas - 29 oktober 2009 23:30


   aaaah! nu är det lov, eller det har varit det ett tag, men det är fortfarande, har massor av läxor som man ska göra men har inte orkat ta nån tid till att göra det, jälva OP! tur för sofia och elin att ni går där :D apropå dem, ja längtar tills ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards