Alla inlägg den 2 november 2009

Av Daniela Tjarnas - 2 november 2009 17:52

skönt vare! vet inte varför med de var en liiiiten befrielse att komma tbx te skolan^^ ha alla samlade i ett igen, och utan tvekan, jag valde rätt linje, svårt som attan men ja klarar nog det ;) dom hade bytt platts på två lektioner så det blev fett förvirrande och man fick springa två gånger te skåpen, :P allt gick som smort igenom annars, och ja e klar med alla inlämningar^^ iaf  medecinsk grund :) bara nåån kvar och jag kommer känna mig komplett :D var på stan med sofia innan hon skulle klippa sig( vill se! ) och vi fika litegranna och satt o snacka innan jag skulle ut i det kalla vädret och vänta på bussen, träffade juliaC på bussen så vi tog en snackstund innan vi skilldes åt :}

treevligt o träffa dej <3

så ska sitta här och vänta på att min mat ska bli klar, mmm stek med rotfrukts potatis sak sak, bästa maten av min moder <3

ska skriva lite läxor, och sen vänta tills min bror kmr hem så att vi kan lana (JEEEY) äntligen >< måste koppla ihop datorerna men det tar väl inte så lång tid?.... läxor here i come!! ><


Bajs&GrönaFjärtar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards