Alla inlägg den 11 november 2009

Av Daniela Tjarnas - 11 november 2009 16:17

baha, jag läste ett as roligt skämt på rasten idag, o vara bara tvuuungen o skriva den här ;D


En man ~45 med invandrarbakgrund sitter med en bankman ~30 och diskuterar sina lån.
Mannen: Men, är jag oskuld nu?
Bankmannen: Det vet jag ingenting om, men du är inte skyldig oss några pengar längre!


och


Två tjejer ~13, sitter på uteserveringen och ser en nunna gå in i caféet.
Tjej 1: Oj, var inte det en sån där… ehh… präst?
Tjej 2: Är inte de rasister?!
Tjej 1: Neeej, då skulle hon ha blivit nerslagen redan.
Tjej 2: Det kanske är för att hon inte har sin vitspetsiga hatt på sig…


^^ liite roliga var dom endå, bah skit kallt ute? :O kom precis hem efter en låååång skol dag, setat och jobba ögonen ur mig, men resultaten var lovande^^ fick en ny cam av min käre bror som present, för att jag inte ska hålla på och pilla och grejsa med hans nå mer :) missa andra avenyn i går kväll :( kollade på en skapligt rolig film på 6an ist, littel man, ååh va ja skratta, spec när han skulle ta tempen i stjärten :D

men nu ska jag gå och äta mig mör och tjocker :) bays bays


Bajs&GrönaFjärtar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards